HTML

streetre(ad)view

olvasol? észrevesszük, megkérdezzük, kitesszük.



Friss topikok

  • körtemuzsika: Hű, őt én is nagyon szerettem, nem is tudtam, hogy van új Adrian Mole. A lány angolul olvasta? És ... (2010.09.01. 19:32) Melinda (27)
  • Aaagi: Igen, ez remek választás! Merle tényleg 6 kötetesre tervezte a sorozatot, de aztán még hozzáírt 7-... (2010.08.31. 12:01) Anita (25)
  • nem kijárat: @gindra: hát posztokat még mindig nem sikerült produkálni. mentségemre szóljon, hogy nem volt fény... (2010.08.16. 23:20) Balázs (30)
  • ___b: konyves.blog.hu/2010/07/02/a_halhatatlan_kedves_1 (2010.07.18. 14:07) Nikolett (28)
  • nem kijárat: tegnap láttam őt a buszmegállóban, már eléggé a végén járt :) (2010.06.17. 20:03) Zsanett (30)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mit olvas? Frei Tamás: A megmentő

Tetszik/Nem tetszik? Tetszik.

Miért? Jó, mert szövevényes, több szálon fut, felkelti az érdeklődést. A témája komplex. Röviden arról szól, hogy van egy Magyarországról kikerült francia idegen légiós, akinek a korábbi életét lerombolta az orosz maffia és ezt göngyölíti fel a könyvben, de közben szó esik fegyvercsempészetről és sok másról is... Nem vagyok egy irodalmár alkat, csak szeretek olvasni... Szerintem ahhoz képest, hogy Frei nem író, megválogatott szavakkal beszél. Látszik, hogy nem most jött le a falvédőről... Ez a könyv teljesen leköti a figyelmem, egyébként ritkán fordul elő velem, hogy utazás közben olvasok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://streetreadview.blog.hu/api/trackback/id/tr962448026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása